Πολύ ευγενική η κοπέλα και ωραιο μαγαζί!
Θα το ξαναπροτιμησω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3
Eva R.•περίπου 4 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τελεια νυχια!
Κατερίνα Γ.•περίπου 4 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τελεια!
Κατερίνα Γ.•περίπου 4 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ειρήνη top
Ευχαριστώ για τα νύχια απλά υπέροχα ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 2
Evangelia V.•περίπου 4 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι όλα υπέροχα, το κλίμα ευχάριστο και πεντακάθαρο περιβάλλον. Το νέο στέκι για νύχια από εδώ και πέρα ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Η Ειρήνη είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ (artist 2)