Loved my manicure, I had two broken nails and she took the time and attention to fix the problem before adding the shellac polish. Real attention to detail and really liked the final result.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 6
Stephanie•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλες τις φορές που έχω επισκεφθεί το κατάστημα έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη . Έχω μια αδυναμία στην Αλεξάνδρα αλλά όλα τα κορίτσια είναι άρτια καταρτισμένα , ευγενικά και φιλικά. Ευχαριστώ για την όλη περιποίηση !! 🥰🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
Μαρίλυ •3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη η εμπειρία και υπέροχο το αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 4
Μυρτώ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🏆 συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 4
Andria•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια στο κατάστημα είναι σούπερ εξυπηρετικά, φιλικά και άριστες στο επάγγελμα τους.