❤️ ευχαριστώ για την περιποίηση για ακόμα μια φορά ! Όλα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
Lila•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα όπως πάντα! Όλα τα κορίτσια και ο Κύριος Μάνθος. ευχαριστώ για τη τελεια εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3
Λυδια Σ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφο κατάστημα, όμως ήταν η πιο ακριβή συντήρηση που έχω κάνει ποτέ στην ζωή μου χωρίς να δικαιολογούνται 35€ για νύχια!!! Υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές και με τουλάχιστον 10€ κάτω.