Τα κορίτσια ήταν πολύ ευγενικά αλλά στο μανικιούρ με τραυμάτισε η τεχνίτρια λίγο στο χέρι και στο πεντικιούρ μου έκανε πολύ διαφορετικό σχήμα στα 2 μεγάλα νύχια. Γενικώς δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα.
Τίνα Σ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απόλυτα ευχαριστημένη για ακόμα μια φορά ! Σας ευχαριστώ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
Lila•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι ευχαριστημένη για όλες της
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
Καρατζα Α.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστο περιβαλλον, ομορφο καθαρο και περιποιημενο αποτελεσμα. Το συνιστω!