Το ημιμόνιμο μανικιούρ μου ηταν προχειρα φτιαγμενο και δεν κρατησε πανω απο τρεις μερες. Την επομενη κιολας ειχε θαμπωσει, μετα αρχισε να ξεφτιζει. Η κυρία που με εξυπηρετησε δεν ηταν ευγενικη και δεν ειχε επαγγελματικη συμπεριφορα. Τα εργαλεια της δε, εβγαιναν απο την ποδια της και οχι απο κλιβανο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 6
Έλενα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν φανταστικά για ακόμα μια φορά!!❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
Eva•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει το sweet candies nails είναι σταθερή και άψογη. είναι όλοι τους επαγγελματίες και άνθρωποι.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 4
Helen•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό, προσεκτικό και εξυπηρετικό προσωπικό, όμορφος χώρος