Πολύ ευγενικό προσωπικό και περιβάλλον αλλά δυστυχώς μου έγινε τραυματισμός σε 2 δάχτυλα στο πόδι (εισφρυση) με αποτέλεσμα να πονάει και να παράγει πύον.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
Ρ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οπως πάντα εξαιρετική εξυπηρέτηση και μεγάλη ποικιλία σε χρώματα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 6
sophia•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη με το πεντικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3
TZENH•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικά όπως πάντα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 4
Ελένη Κ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη περιποίηση όπως πάντα ! Σας ευχαριστώ πολύ !