Η Ειρήνη ήταν εξαιρετική στο πεντικιουρ και πολύ ευγενική και χαμογελαστή.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 6
Χριστίνα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος πεντακάθαρος κ η τεχνήτρια ήξερε πολύ καλά την δουλειά. Ήταν γρήγορη και λεπτομερής.
Η εμπειρία μου ήταν πολύ καλή και θα επανέλθω 😊
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 4
Sara•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Προτείνεται ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 2
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα αρκετά ικανοποιημένη από την υπηρεσία του ημιμονιμου μανικιούρ. Η τεχνητρια ήτανε αρκετά προσεκτική και βοηθητική σχετικά με την επιλογή του χρώματος.