Εξαιρετικό service, για αυτό άλλωστε είμαι πελάτισσα από το 2022 που επέστρεψα στην Νέα Σμύρνη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
Ramona•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 4
Ελένη Κ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές υπηρεσίες κάθε φορά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 6
Ιωάννα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Λυπάμαι για την κριτική καθώς δεν συνηθίζω να αφήνω σε επιχειρήσεις αλλά για 45 ευρώ παρα πολύ κακο αποτέλεσμα. Μου κάνει εντύπωση πως ένα μαγαζί με τόσα χρόνια στον χώρο δεν μπορεί να βγάλει εις περας ούτε τις βασικες τεχνικές. Διαφορετικό σχήμα σε κάθε νύχι, καμία σχέση με το τετράγωνο που είχα και ζητησα να παραμείνει. Επίσης πολύ κακο βάψιμο με αποτέλεσμα να φαίνεται τσαπατσούλικο. Δεν θα το δικαιολογούσα το αποτέλεσμα ούτε αν ήταν η πρώτη φορά της κοπέλας!