Για άλλη μια φορά έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα τόσο από την τεχνική τους όσο και απο τα υλικά που χρησιμοποιούν.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 6
Αγγελική•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο μαγαζί, η κοπέλα που με εξυπηρέτησε ευγενική, κάποιες μικρές τρίχες σε άκυρα σημεία είχαν μείνει μόνο αλλά όλα καλά δικαιολογώ ότι μπορεί να ήταν κοντές
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
ΓΚΙΩΝΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα υπέροχα. Συνέπεια, ευχάριστη ατμόσφαιρα, επαγγελματισμος! Γι’αυτο πάμε οικογενειακώς!