Δυστυχώς το πεντικιουρ μου ήταν πολύ κακό. Δεν είχα ποτέ παρόμοιο θέμα στο συγκεκριμένο μέρος, ήμουν πάντα πολύ ευχαριστημένη. Αυτή τη φορά μου έκανε πεντικιουρ μια άλλη κοπέλα, που δυστυχώς δεν ήταν καθόλου καλό το αποτέλεσμα. Ο χώρος ωστόσο είναι εξαιρετικός, καθαρός, πολύ φιλικοί όλοι! Ίσως ήταν μια άτυχης στιγμή
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 6
Ναταλία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλό Μανικιού
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 6
Ναταλία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΛΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΑ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3
ANNA•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ολοκληρωμένη περιποίηση, όλοι της πολύ ευγενικοί και καλοί! θα τους ξαναπροτιμησω