Η Χάρης ήταν καταπληκτική ευχαριστώ για το υπέροχο μανικιούρ. Όταν ξανά ανέβω Αθήνα σίγουρα θα την επισκεφτώ πάλι! 🙏🏼
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Xaris Asimaki•Μανικιούρ
Αποστολία•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ εξυπηρετικά τα κορίτσια με φιλική και επαγγελματική αντιμετώπιση. Σίγουρα θα ξαναπάω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Xaris Asimaki•Μανικιούρ
Ελένη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά επισκέφτηκα το συγκεκριμένο μαγαζί και τελευταία!Η κοπέλα δεν ήταν καλή!Μου τραβούσε συνεχώς το χέρι!Το μανο μετα απο δύο μερες εκανε γρομπαλακια!Στο πεντικιουρ μου λιμαρε τόσο πολύ το νύχι που κόντεψε να φανεί το κρέας από κατω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Xaris Asimaki•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αντα •10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα πρώτη φορά, άριστη δουλειά φιλικό περιβάλλον! Η Χάρις εξαιρετική στην δουλειά της! Το προτείνω ανεπιφύλακτα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Xaris Asimaki•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαντώ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι τοοοοοπ φουλ good vibes ευγενικές το μαγαζί καθαρό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Xaris Asimaki•Πεντικιούρ