Τέλεια εξυπηρέτηση! Εξαιρετική δουλειά! Ευγένεια συνέπεια εντιμότητα. Ποιότητα τόσο στις υπηρεσίες όσο και στην συμπεριφορά. Σας εμπιστεύομαι πλήρως, Σας συστήνω ανεπιφύλακτα. Σας ευχαριστώ πολύ!
Πεντικιούρ
ΕΛΕΝΗ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικοί επαγγελματίες και πολύ λογικές τιμές.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρια•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλο επιπεδο υπηρεσιων
Πεντικιούρ
Nafsika•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικη εξυπηρετηση
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Nafsika•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα άψογα όπως πάντα! Συνέπεια και επαγγελματισμός