όλα πολύ ωραία. Πολύ καλή η αφαίρεση νυχιών. Με μεγάλη προσοχή και περιποίηση ώστε να μην πονέσω και να μην καταστραφεί το νύχι. Συστήνω ανεπιφύλακτα!!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Faye•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τελεια εξυπηρετηση
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Konstantina•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πάντα μένω ικανοποιημένη από τις υπηρεσίες. σας ευχαριστώ πολύ
Πεντικιούρ
Ζανέτα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή επαγγελματίας! Κατάλαβε ακριβώς τι ήθελα. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό.