Έμπειρο προσωπικό, ευχάριστο περιβάλλον, Τους εμπιστεύομαι χρόνια για την περιποίηση νυχιών και όχι μόνο.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Τατιάνα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη!!!
Εξυπηρετήθηκε από Τζέλλα •Γυναικείο Κούρεμα
Γιωτα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ εξυπηρετική και έμπειρη επαγγελματίας.
Εξυπηρετήθηκε από Τζέλλα •Χτένισμα
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική κομμώτρια και άνθρωπος.
Εξυπηρετήθηκε από Τζέλλα •
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Λένα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν πολύ ευχάριστη η εμπειρία μου και η κυρία Τζελλα επίσης πολύ καλή στην δουλειά της,έμεινα πολύ ευχαριστημένη θα την ξανά επισκεφτώ σίγουρα !!!ευχαριστω πολύ !!!