Κλείσαμε ραντεβού για πεντικιούρ στις 10:15 με διάρκεια 45 λεπτά όπως αναγραφόταν στην εφαρμογή. Καθώς κάθισα στο λουτρό στις 10:15, η πραγματική διαδικασία ξεκίνησε 10:20 και ολοκληρώθηκε 10:40, δηλαδή κράτησε μόλις 20 λεπτά. Πλήρωσα 20€ για μια υπηρεσία βιαστική και πρόχειρη, και στο ταμείο μου είπαν ότι η αφαίρεση ημιμόνιμου ήταν “δώρο”, κάτι που δεν αντισταθμίζει την κακή εμπειρία. Δυστυχώς, δεν το προτείνω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα Παΐδα•Πεντικιούρ
Τσαμπίκα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
πολύ καλό αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα Παΐδα•Μανικιούρ
Σελήνη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι η δεύτερη φορά που την επισκέπτομαι και εννοείται θα συνεχίσω ! Πάρα πολύ ευχαριστημένη με την επαγγελματικότητα της και τον χώρο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα Παΐδα•
Αποτρίχωση με Κερί Χέρια και ΜασχάλεςΔείξε όλες τις κριτικές…
Κωνσταντίνα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα Παΐδα•Μανικιούρ
Σελήνη•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία δουλειά και πολύ καλή εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα Παΐδα•