Άβολη εμπειρία. Ψυθύριζαν συνέχεια μεταξύ τους. Άσχημο το τελικό αποτέλεσμα και στην 3η ημέρα μου έσπασε ένα νύχι.
Συντήρηση Νυχιών
Έφη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα νυχια μου δεν ηταν καλα λιμαρισμενα(εχω φωτο τις οποιες δεν μπορω να τις ανεβασω εδω). Η Λιμα η οποια χρησιμοποιησε η επαγγελματιας ηταν σιγουρα χρησιμοποιημενη 50 φορες πριν απο μενα, ο χωρος δεν ηταν οργανωμενος. Πεταμενα λεφτα
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Σάνια•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική !!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Babali•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστη εμπειρία !
Συντήρηση Νυχιών
Ευαγγελια•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
έμεινα πολύ ευχαριστημένη πρώτη φορά και θα το ξανά επιλέξω !