Έκανα μανικιουρ πεντικιουρ με την Ελένη και πραγματικά ήταν η πιο όμορφη ώρα της μέρας μου! Άψογη επαγγελματίας και πολύ φιλική κοπέλα! Σίγουρα θα ξαναπάω!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΝΕΚΤΑΡΙΑ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάρα πολύ φιλικό περιβάλλον, άμεση εξυπηρέτηση, καθαριότητα, πληθώρα χρωματων για επιλογή κια γρηγορη υπηρεσία
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Κατερίνα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πρόχειρη δουλειά που σίγουρα δεν αξίζει 20 ευρώ
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Katerina•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρός χώρος και ανώδυνη αποτρίχωση, το συνιστώ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα Παΐδα•Brazilian Αποτρίχωση
ΣΟΦΙΑ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικες υπηρεσιες οπως παντα. Μοναδικος λογος να μην παω ειναι να μη βρω διαθεσιμο ραντεβου.