ολα εξαιρετικα! το εκανα δωρο στην ξαδελφη μου και εμεινε απολυτα ικανοποιημενη
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
fotini•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαριότητα και επαγγελματισμός
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα Παΐδα•Πεντικιούρ
ΙΩΑΝΝΑ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό μανικιούρ-πεντικιούρ! Η Ελένη είναι ευχάριστη, ευγενική, δουλεύει με προσοχή και επιμέλεια. Το μαγαζί πολύ ωραίο, με επώνυμα, άριστης ποιότητας υλικά. Θα το προτιμήσω ξανά