Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ •Πεντικιούρ
Θεοδώρα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή περιποίηση στα μαλλιά με τη βαφή. Ο τρόπος που πέρασε τη βαφή στα μαλλιά μου το έκανε με τέτοιο τρόπο ώστε να μην με ενοχλεί η έντονη μυρωδιά της βαφής, αλλά ούτε και μύριζε βαφή το μαλλί μου την επόμενη μέρα. Εξαιρετικό.
Εξυπηρετήθηκε από ΧΑΡΗΣ •Βαφή Μαλλιών
Μαρία•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα υπέροχα όπως κάθε φορά! Το περιβάλλον και οι υπηρεσίες άψογα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Vivi•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπεροχη εμπειρια και τρομερο αποτελεσμα οπως παντα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο