Έκλεισα ραντεβού τελευταία στιγμή και ήμουν πολύ χαρούμενη που βρήκα διαθεσιμότητα και συγκεκριμένα με την Daisy. Όλα τα κορίτσια στο χώρο ήταν πολύ ευγενικά και ο χώρος πολύ καθαρός.Το αποτέλεσμα τέλειο ❤️
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Δέσποινα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολλή ωραία ατμόσφαιρα, πολλή καλή και γρήγορη εξυπηρέτηση. ευχαριστώ πολύ!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
nathalie•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και φροντίδα.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΑΚΡΙΒΟΥ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση με πολύ φιλικό κλίμα και γνώση για το αντικείμενο