Η Τζο ειναι απλα η καλυτερη και σαν επαγγελματίας και σαν ανθρωπος!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ •Συντήρηση Νυχιών
Αργυρω•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν για εμένα η πρώτη φορά στο καταστημα. πολυ ευγενικό προσωπικό! είχα κ τα παιδιά μου αναγκαστικά μαζί κ μας έκαναν να αισθανθούμε πολύ άνετα. Το αποτέλεσμα του κουρέματος με ικανοποίησε πλήρως! Σίγουρα θα το επιλέξω ξανά ως καταστημα.
Εξυπηρετήθηκε από ΡΑΝΙΑ •Γυναικείο Κούρεμα
Ορφανίδη Ευγενία •περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή η Κωνσταντίνα .το πεντικιούρ ήταν άψογο.
Πεντικιούρ
Αφροδίτη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΠΟΣΟ ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ!!!ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ!!!ΕΙΔΙΚΑ ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΗΝ ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ…ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΜΟΥ!!!!ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΘΑ ΤΑ ΕΒΑΖΑ!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ •Συντήρηση Νυχιών
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το συνιστώ, ωραίο περιβάλλον και ικανοποιητικές υπηρεσίες