Απογοητεύτηκα γιατί έκανα την ίδια επίσκεψη (κούρεμα) ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία κούρεμα στέγνωμα κ ξανά κούρεμα κ την προηγούμενη φορά μου πήραν 18€ κ τώρα 33 γιατί χρεώθηκα 15€ φορμαρισμα. Κ την προηγούμενη φορά μου τα ισιωσαν στα γρήγορα για να συνεχίσουν το κούρεμα κ τώρα το ίδιο αλλά τώρα χρεώθηκα διαφορετικά χωρίς να το γνωρίζω από πριν. Συνολικά διήρκησε μισή ώρα. Καλό το κούρεμα αλλά λάθος το υπόλοιπο...
Εξυπηρετήθηκε από ΡΑΝΙΑ •Γυναικείο Κούρεμα
Ευγενία Ο.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απλαααα εξαιρετικοί!!!
Εξυπηρέτηση φουλ… και η δουλεια τους ΤΕΛΕΙΑ!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Mary•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Τζο υπεροχη οπως παντα!! Φοβερος χωρος και προσεγμενος στην λεπτομερια!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ •Συντήρηση Νυχιών
Vasia•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχα νύχια !!!όλα τα κορίτσια που εξυπηρετικά!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ •Συντήρηση Νυχιών