Πολύ όμορφος χώρος. Τέλειο πεντικιούρ και πολύ
Καλή επικοινωνία με την Τζωρτζινα. Τέλεια τέλεια τέλεια ! ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Φωτεινή•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ γρήγορη καλή και ποιοτική δουλειά!!
Εξυπηρετήθηκε από ΕΙΡΗΝΗ •Πιάσιμο Μαλλιών
Υακίνθη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφθηκα πρόσφατα το κατάστημα για περιποίηση νυχιών και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη. Ο χώρος ήταν καθαρός, προσεγμένος και πολύ ευχάριστος, δημιουργώντας μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα. Το προσωπικό ήταν ευγενικό, εξυπηρετικό και ιδιαίτερα προσεκτικό στις λεπτομέρειες. Η τεχνίτρια που με ανέλαβε ήταν επαγγελματίας, άκουσε ακριβώς τι ήθελα και το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες μου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Βασίλικη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος ήταν πολύ καθαρός και το περιβάλλον ευχάριστο!Η ιφιγένεια που με εξυπηρέτησε τρομερή!Σας ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο