Πολύ καλή η Μαρία . Προσεκτική, επιμελής και πολύ ευγενική.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ματινα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραια εμπειρία ωραίο περιβάλλον , ευγενικό προσωπικό
Balayage
Marina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Τζο απιστευτη οπως παντα! Αψογο σερβις, φοβερη εξυπηρετηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ •Συντήρηση Νυχιών
Vasia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρισα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
4 για τη Μαρία που ήταν αργή (απειρία) αλλα πολύ προσεκτική. 2 συνολικά γιατί το κατάστημα άνοιξε με μισή ώρα καθυστέρηση και για ένα απλό μανικιούρ έφυγα από το κατάστημα στις 11.43 (ώρα χρέωσης κάρτας) από τις 10 που ήταν το ραντεβού.