Ο Τσαν για άλλη μια φορά ομόρφυνε το αγοράκι μου!!! Ευγενικός, μετρημένος και αριστος στη δουλειά του!!! Ο γιος μου ΦΕΝ τον αλλάζει με τίποτα🫶🏻🫶🏻
Κούρεμα Αντρικό
Ματινα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρία, αν και λίγο καιρό στο χώρο, είναι αστεράκι⭐️⭐️ Πολύ προσεκτική και ευγενική!!!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ματινα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν η πρώτη φορά που έκανα κούρεμα στο κατάστημα. Η Ράνια κατάλαβε αμέσως αυτό που ήθελα και το έκανε!! Πολύ γλυκιά και ευγενική, όπως και όλα τα κορίτσια.Από εμένα είναι ΝΑΙ👍👍
Εξυπηρετήθηκε από ΡΑΝΙΑ •Γυναικείο Κούρεμα
Ματινα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είχα ραντεβού για ημιμονιμο manicure με την Στελλα! Πολύ ευχάριστη παρέα και πολύ καλή στη δουλειά της! Κάναμε αφαίρεση και ημιμονιμο manicure σε 45 λεπτά και το αποτέλεσμα ήταν τέλειο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΕΛΛΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Victoria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παντα φεύγω ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο κατάστημα! Ωραιο κούρεμα και πολυ φιλικό προσωπικό!
Εξυπηρετήθηκε από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΥΛ. •Γυναικείο Κούρεμα