Μου άρεσε πολύ το τελικό αποτέλεσμα του πεντικιούρ και η κα Στέλλα μου εδωσε και συμβουλές για τα σκασιματα στις φτερνες. Έμεινα πολύ ευχαριστημενη.
Afroditi•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο κυριος ήταν ευγενικός αλλά δεν θα τον εμπιστευόμουν για σχήμα φρυδιών, δεν μου έδειξε αυτοπεποίθηση. Για έναν απλό καθαρισμό ήταν καλός.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΥΛ. •Αποτρίχωση Φρυδιών
Stella•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!Η κοπέλα που με ανελαβε (δυστυχώς δε θυμαμαι το όνομα της) ήταν πολύ γλυκιά και σωστή επαγγελματίας.Ακόμη, ήταν αρκετά γρήγορη στο κούρεμα που ήθελα (καθάρισμα),κάτι που με ικανοποίησε ιδιαίτερα, χωρίς το άσκοπο πασπάτεμα με βαριά προϊόντα
Εξυπηρετήθηκε από ΡΑΝΙΑ •Γυναικείο Κούρεμα
Nektaria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια συμπεριφορά και δουλειά!!Εμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη!Συνεχίστε έτσι παιδια!!!