Το καλύτερο κομμωτήριο των βορείων προαστίων με εξαιρετικές βαφές μαλλιών!!Η Μαρία,η Πόπη και η Ελένη εγγύηση στην δουλειά τους!!Το συστήνω ανεπιφύλακτα,το κομμωτήριο της καρδιάς μου!!❤️
Εξυπηρετήθηκε από Ποπη •Βαφή Μαλλιών
Όλγα Διακονικολάου •περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικυ •Συντήρηση Νυχιών
Ζωη•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οπως κάθε φορα το αποτέλεσμα ηταν εξαιρετικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικυ •Συντήρηση Νυχιών
Σμαράγδα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ηταν υπέροχα και το αποτέλεσμα τέλειο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικυ •Συντήρηση Νυχιών