Έκανα μπαλαγιαζ πριν από το γάμο μου. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό και το χρώμα ακριβώς όπως το επιθυμούσα. Εμπιστεύομαι το συγκεκριμένο κομμωτηριο για κούρεμα και μπαλαγιαζ εδώ και τουλάχιστον 3 χρόνια.
Εξυπηρετήθηκε από Μαρία Σ. •
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Eirini•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γυναικείο κούρεμα
Εξυπηρετήθηκε από Ελένη •Γυναικείο Κούρεμα
Thalia•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φιλικό και καθαρό περιβάλλον, επαγγελματική εξυπηρέτηση !!!