Καλες τιμές Γ αυτό έχουν πολύ κόσμο. Παρόλα αυτά βρίσκεις ραντεβού. Όσο διατηρούν την απόκριση στο ραντεβού όλα καλά
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Natasa•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφτηκα 1η φορά το κομμωτήριο και έμεινα πολυ ευχαριστημένη. Ωραίο κούρεμα η Κα Ελένη!Προσιτές τιμές και ευχαριστο περιβάλλον. Θα το επισκεφτώ μελλοντικά ξανά. Σας ευχαριστώ!
Γυναικείο ΚούρεμαΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΛΕΝΗ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εξυπηρέτηση τόσο στο κούρεμα όσο και στην περιποίηση νυχιών ήταν εξαιρετική και το προσωπική ευγενικό και έμπειρο
Εννοείται ότι θα ξανά επισκεφτώ το κατάστημα
Εξυπηρετήθηκε από Μαρία Σ. •Γυναικείο Κούρεμα
Μαρια•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικό.
Εξυπηρετήθηκε από Μαρία Σ. •Χτένισμα
Ειρηνη•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικό αποτέλεσμα. γενικότερα προσεγμένο μαγαζί και ευχάριστη ατμόσφαιρα