ευχάριστο περιβάλλον. ευγενική η υπάλληλος και προσεγμένη δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικυ •
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Αναστασία•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πάω κάθε μήνα για νύχια και είμαι πολύ ευχαριστημένη με τις υπηρεσίες έχω κάνει και μαλλιά και ανταύγιες εκεί που επίσης είχε βγει πολύ ωραίο το αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικυ •Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
Μαρίνα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάρε πολύ καλη !!
Aggeliki•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές όλες οι κομμώτριες. Πηγαίνω εδώ και έναν χρόνο σε αυτό το κομμωτήριο και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη.