Πήγα πρώτη φορά, ειναι σχετικά κοντά εκεί που μετακόμισα. Το κλίμα στο κομμωτήριο ηταν πολυ φιλικό και ευχαριστώ και συνέβαλαν ολες οι κοπέλες. Εξυπηρετηθηκα πολυ γρήγορα και οικονομικά. Έμεινα ικανοποιημένος και απο το κούρεμα!
Εξυπηρετήθηκε από Ποπη •
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
electra•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οπως πάντα όλα είναι τέλεια και δεν έχω κανένα παράπονο
Εξυπηρετήθηκε από Ποπη •Βαφή Ρίζας για Γυναίκες
zoi•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν είχα καθυστερήσεις οι κοπέλες είναι πολυ ευγενικές εξυπηρετικοι είμαι ευχαριστημένη με τις υπηρεσίες