Όλα τα κορίτσια είναι φανταστικά και η ατμόσφαιρα στο κατάστημα είναι πολύ ευχάριστη!!!! Η Χριστίνα είναι πάρα πολύ καλή στην δουλειά της, ευγενική, πρόσχαρη και πολύ γρήγορη στην δουλειά με άψογο αποτέλεσμα, κάτι που για εμένα είναι πολύ σημαντικό..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Καραλια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πρόσχαρο και ωραίο περιβαλλον όλες οι κοπέλες είναι πολύ κοινωνικές
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Στελλα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια εξυπηρέτηση και αποτέλεσμα! Η Μαρία γρήγορη και με προσοχή στη λεπτομέρεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αντωνία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές και επαγγελματίες! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τα νύχια μου. Το κλίμα στο μαγαζί ήταν πολύ καλό, χαλαρό και ευχάριστο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Xristina•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη από την εμπειρία μου! Η εξυπηρέτηση ήταν εξαιρετική, η τεχνίτρια με πρόσεξε πάρα πολύ και το αποτέλεσμα ήταν πολύ όμορφο. Φάνηκε η φροντίδα και η προσοχή στη λεπτομέρεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο