✨ Πήγα πρώτη φορά και έμεινα ενθουσιασμένη! Ο χώρος είναι καθαρός και προσεγμένος, οι κοπέλες ευγενικές και πολύ επαγγελματίες. Μου έκαναν τα νύχια ακριβώς όπως τα ήθελα, με προσοχή στη λεπτομέρεια. Σίγουρα θα ξαναπάω!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελενα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Amazing!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Παναγιώτα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα τέλεια τα νύχια και τα κορίτσια τα καλύτερα!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αντωνια Κ.•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία εμπειρία, ευχάριστη ατμόσφαιρα,το πεντικιούρ άψογο και η Χριστίνα εξαιρετική στην δουλειά της!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Καραλια•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα καλύτερα αποτέλεσμα σε όλες τις υπηρεσίες στα καλύτερα χέρια είναι ! Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο