επισκέφτηκα πρώτη φορά το κατάστημα και ειναι Top σε ολα!!!Υπέροχα ευγενικά και ευδιάθετα κορίτσια και οι υπηρεσίες σουπερ!!!Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη και πριν καν τελειώσει η υπηρεσία προγραμματισα το επόμενο ραντεβού μου!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντιόπη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Vana•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όλα.
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ελένη•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο περιβάλλον. Τα κοριτσια όλα πολυ ευγενικά και με μεγάλη εμπειρία.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Νανσυ Δ.•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστο περιβάλλον και πολύ εξυπηρετικά όλα τα κορίτσια.
Η Χριστίνα είναι εξαιρετική, πολύ καλή στην δουλειά της
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Σταυρουλα Κ.•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη με το μανικιούρ, όλα ήταν υπέροχα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντιόπη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο