Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ
ΦΩΤΕΙΝΗ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία μου στο Soyu ήταν υπέροχη! Ο χώρος είναι προσεγμένος, το προσωπικό ευγενικό και επαγγελματικό, και το αποτέλεσμα στα νύχια πάντα άψογο. Κάθε επίσκεψη είναι μια μικρή απόλαυση! 💅
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Χριστίνα για άλλη μια φορά πολύ καλή😊
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Athanasia•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια...
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελευθερία•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπεροχη δουλειά στο acrygel. Ο χώρος πανέμορφος και καθαρός και τα κορίτσια ευγενέστατα και χαμογελαστά. Σίγουρα θα επισκεφτώ ξανά !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντιόπη •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών