Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κούτρα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εγίνε λάθος και ενώ έκλεισα ραντεβού με μανικιούρ 12€ μου κράτησαν 15€ αλλά επειδή πλήρωσα με κάρτα το είδα αργά. Κατά τ'αλλα η κοπέλα ήταν ευγενέστατη και γρήγορη. Ελπίζω μόνο να κρατήσει το μανό διάρκειας.
Μανικιούρ
Ειρήνη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικά όλα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
LETSA•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχα όλα
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αγγελική•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν εξαιρετική εμπειρία. Πολύ προσεκτική κ επαγγελματική δουλειά. Άριστα 10