Τα πιο ωραια νυχια που εχω κανει ever!!! Το περιβαλλον εχει cozy vibes, και σε ξεκουραζει!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Συντήρηση Νυχιών
Ρεγγινα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά από την Χριστίνα! Καθαριότητα, πολυ φιλική, πολυ καλή δουλειά και στην συντήρηση νυχιών και στο πεντικιούρ! Τους συστήνω ανεπιφύλακτα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ
Ευαγγελια Ζ.•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος, καθαρός χώρος με ζεστή ατμόσφαιρα! Τα κορίτσια είναι όλα ευγενέστατα και κάνουν φανταστική δουλειά! Έχω αλλάξει τεχνήτριες την μια πίσω από την άλλη γιατί δεν ήμουν ικανοποιημένη, αλλά πηγαίνω στο Soyu από το καλοκαίρι και δεν το αλλάζω με κανένα! Μία φορά αν το δοκιμάσετε με οποιαδήποτε τεχνήτρια, δεν θα θέλετε να πάτε αλλού. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα νύχια που μου φτιάχνετε κάθε μήνα! 💕
Συντήρηση Νυχιών
Χαραλαμπία•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι ένας πολύ προσεγμένος και καθαρός χώρος με επαγγελματίες. Έχει ευχάριστο κλίμα και φιλική διάθεση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αναστασία•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι υπέροχη η Χριστίνα αλλά και όλη η ομάδα του καταστήματος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο