Πολύ όμορφο περιβάλλον και καθαρό ....Ολες οι κοπέλες ευγενικές... και εργάζονται σύμφωνα με τα πρότυπα υγιεινής.Η Μαρία πολύ ευγενική και άψογη στην δουλειά της!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Άννα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ήτανκαταπληκτικά όπως πάντα η αντιωπη θεα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντιόπη •Συντήρηση Νυχιών
Χριστίνα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα υπέροχη!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Σαρρή Β.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική δουλειά και εξυπηρέτηση!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντιόπη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Chrysa•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Συντήρηση Νυχιών