Δεύτερη φορά στο κατάστημα και θα γίνουν πολλές ! Το περιβάλλον υπέροχο & τα κορίτσια πάντα με χαμόγελο και ευγένεια . Υστερόγραφο: η μουσική να θες να αφήσεις τα νύχια και να αρχίσεις χορό ❤️🔝🔝🔝
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χαρά•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχες υπηρεσίες!!!Καθαριότητα συνέπεια και πολύ ευγενικές όλες οι κοπέλες και εξίσου άριστες στις υπηρεσίες τους!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντιόπη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Vana•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Παναγιώτα εξαιρετική στη δουλειά της και πολύ ευγενική!!!
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Σαρρή Β.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος και ναι πολύ ωραία εξυπηρέτηση ! Έμεινα φουλ ικανοποιημένη ! ☺️
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αλλεγριτα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πραγματικά πολύ εξυπηρετικά τα κορίτσια και ωραίο αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο