'Hταν όλα υπέροχα και οι κοπέλες ευγενέστατες! Το αποτέλεσμα στα νύχια μου πολύ καλό!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαριλένα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά και ζέστη ατμόσφαιρα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντιόπη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ευη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όλα. Άψογο προσωπικό, ευγενικές και το κατάστημα πεντακάθαρο.
Ευθυμία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος χώρος !!!
Ένα ιδανικά διαμορφωμένο μέρος για να χαλαρώσεις και να περιποιηθείς τον εαυτό σου. Τα κορίτσια είναι εξαιρετικά στην δουλειά τους σε προσέχουν και σε κάνουν να νιώθεις άνετα.❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία •Πεντικιούρ
Χριστινα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η καλύτερη εξυπηρέτηση με το καλύτερο αποτέλεσμα! Άψογα τα κορίτσια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο