Υπέροχα όλα τα κορίτσια έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη από την εμπειρία μου❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Τραπιερη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι 100% ευχαριστημένη από την δουλειά των κοριτσιών!! Επίσης ο χώρος όπως και οι ίδιες είναι υπέροχος και φιλόξενος !🫶🏻
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πηνελόπη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Λίνα Α.•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά τόσο σε σχήμα και χρώμα όσο και σε διάρκεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελσα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πηγαίνω σε αυτό το μαγαζί εδώ και 3 χρόνια και δεν το αλλάζω με τίποτα! Οι κοπέλες είναι πάντα ευγενικές, επαγγελματίες και με φοβερή προσοχή στη λεπτομέρεια. Ο χώρος πεντακάθαρος και το αποτέλεσμα κάθε φορά άψογο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πηνελόπη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο