Θα ήθελα πιο επαγγελματική εξυπηρέτηση. Το κόστος αν και σχετικά χαμηλό δεν αντικατροπτίζει την υπηρεσία που έλαβα. Το υλικό δεν έφυγε όλο από τα νύχια μου με αιτιολογία να μείνει χωρίς προβλήματα το νύχι. Βέβαια κατά την αφαίρεση σε κάποια νύχια έφυγε όντως το υλικό, άρχισε να καίει το νύχι και έπρεπε να σταματήσω εγώ την υπάλληλο. Γενικα απέφυγα να ζητήσω κάποια βελτίωση γιατί δεν περίμενα να είναι το επιθυμητό αποτέλεσμα. Γενικά δύσκολα θα το ξανά επέλεγα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελσα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Myrto•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα θαυμάσια, όπως πάντα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζηνοβία •Μανικιούρ
Ευαγγέλου Κ.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πηνελόπη •Συντήρηση Νυχιών
Korina•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη ♥️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πηνελόπη •
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ξανθοπούλου Κ.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη η Πηνελοπη είναι πολύ ευχαριστημένη γιαυτο και πηγαίνω κάθε 25 ημέρες