Για μία ακόμη φορά το αποτέλεσμα εξαιρετικό !!!
Η Σοφία επαγγελματίας όπως πάντα , φιλική , χαμογελαστή ,( καθώς επίσης και όλοι οι υπόλοιποι στο κομμωτήριο )μου εξήγησε τι θα κάνουμε στο μαλλάκι μου και το αποτέλεσμα όπως πάντα τέλειο!!!!
Όσο για τον χώρο πεντακάθαρος !!!!