Πηγα να κουρευτω πρώτη φορά σε αυτό το κομμωτήριο και ως φοιτήτρια στην πόλη. Είχα να κουρευτω 3 μήνες και η κοπέλα ακολούθησε αυτό που της είπα και το έκανε τέλειο. Το φορμαρισμα κράτησε τρείς μέρες στο φιλαρισμα μου και σίγουρα θα το ξαναεπισκεφτω.
Εξυπηρετήθηκε από Σοφία Ήλια•Γυναικείο Κούρεμα
Βιβή •πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εξυπηρέτηση μας άψογη και ο χώρος και η κοπέλα μου εξυπηρετήθηκα ήταν εξαιρετική το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Εξυπηρετήθηκε από Zoi •Χτένισμα
Δημητρα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση με ευγένεια και επαγγελματισμο!!!
Εξυπηρετήθηκε από Σοφία Ήλια•Πιάσιμο Μαλλιών
Μαρία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση.... ευγένεια και επαγγελματισμός...