Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Sofia Kaskouti•Μανικιούρ
Κατερίνα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δήμητρα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Στέλλα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα υπέροχα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Sofia Kaskouti•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελενη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ωραίος χώρος πολύ καλή εξυπηρέτηση τιμή και χαμογελα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Sofia Kaskouti•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα πρώτη φορά στο κατάστημα. Έμεινα απολυτα ικανοποιημένη. Οι κοπέλες ευγενέστατες και η τεχνίτρια που με εξυπηρέτησε έκανε άριστη δουλειά. Θα ξαναπάω σίγουρα.