Η Ελένη μου έφτιαξε τα νύχια. Ήταν πολύ εξυπηρετική, ευγενική, πρόσχαρη. Μάλιστα μου έκανε υπηρεσία που δεν είχα κλείσει και το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Χρυσούλα•15 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια δουλειά, τέλεια εξυπηρέτηση και ευχαριστο περιβάλλον!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Βασιλική•15 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα υπεροχα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Christiana•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απο τοτε που εκανα ενισχυμενο ημιμονιμο με την Ελισαβετ , δεν την αλλαζω!
Ειναι πολυ καλη στην δουλεια της, ευχαριστη παρεα,,ετσι φευγω παντα ευχαριστημενη.
Επισης αυτο που μου αρεσει σ αυτο τον χωρο ειναι οτι τα ραντεβου τα τηρουν κατα γραμμα κ δεν σε αφηνουν ν περιμενεις!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ •Μανικιούρ