Ο χώρος είναι πολύ όμορφος και καθαρός. Τα κορίτσια είναι πολύ γλυκά και σαφώς πολύ καλά στη δουλειά τους. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη! Σίγουρα θα το προτιμήσω ξανα
Πεντικιούρ
Dimitra•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση, καθαρό περιβάλλον και οι τεχνίτριες εξαιρετικές
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια εμπειρία ,όμορφο περιβάλλον και πολύ φιλικές οι κυρίες που εργάζονται!