Η Αντιγόνη είναι εξαιρετική. Κάναμε πολύ ωραίο χριστουγεννιάτικο μανικιούρ και πεντικιούρ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντιγόνη •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Marisia•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο περιβάλλον. Χώρος καθαρός και ήσυχος, ιδανικός για να απολαύσεις τις υπηρεσίες περιποίησης. Η Αντιγόνη εξαιρετική ως επαγγελματίας και άνθρωπος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντιγόνη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο