Όλες οι υπηρεσίες ήταν πολύ καλές το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν το μήκος των νυχιών μου που ενώ ήταν λίγο κοντά τα κοντυνε περισσότερο ενώ θα μπορούσε αυτό το ενα που είχε θέμα να το επεκτείνει λίγο. Κατά τα αλλα πολύ ευγενική, πολύ ωραίος χώρος και καθαρός.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Faih Dimogianni•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Aggeliki•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το κλίμα ήταν ευχάριστο, ενώ τα κορίτσια ήταν πολύ ευγενικά και επαγγελματίες. Έδειξαν πραγματικά μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Ο χώρος ήταν πεντακάθαρος! Σίγουρα θα ξαναπάω και το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Πεντικιούρ
Anastasia•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση, όμορφη και ήρεμη ατμόσφαιρα, πολύ καθαρό κατάστημα.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιουλία•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά και έμεινα αρκετά ικανοποιημενη Το μανικιουρ μου κράτησε Η Φαιη έδειξε ενδιαφέρον και ήταν αρκετά σχολαστικη Το περιβάλλον με πολύ καλή ενέργεια Συνεχίστε έτσι κορίτσια!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Faih Dimogianni•Πεντικιούρ
Νίκη•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό προσωπικό και επαγγελματισμός το προτείνω