Η Μαρία είναι εξαιρετική επαγγελματίας και γνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενο εργασίας της
Μανικιούρ
Xenia•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μου άρεσε πρώτα από όλα ότι είναι ένα καθαρό περιβάλλον και εξαιρετική εξυπηρέτηση σε υποδέχονται με χαμόγελο η δουλειά τους είναι υπέροχη και κρατάνε τα νύχια σχεδόν 2 μήνες σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια μου
Πεντικιούρ
Όλγα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλό αποτέλεσμα κάθε φορά και πάντα εντός χρόνου !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίνα•Μανικιούρ
Georgia•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίνα•Μανικιούρ
ΒΙΚΗ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια τα κορίτσια όλα , τις αγαπώ 😘
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel